Äntligen fredag=)

då har man jobbat hela dan och varit o handlat en massa blockljus hela 12 st,blev så fint i min nya taklampa o bordsstake,kommer ha med mig allt på visningar så hoppas jag får sålt ännu fler stakar=)idag kom ingen tidning i lådan,har ju haft gratis tidning 1 månad och inte har dom ringt om jag vill fortsätta,så efter jag ringde dit kan jag nu kalla mig  prenumerant haha,får 6 trisslotter oxå så jag hoppas jag blir rikare haha,måste ju ha lite koll vad som händer i byarna =)I helgen har jag bytt pass så jag är ledig imorn pga av att vi ska på middag hos niklas o johanna ikväll,vi blir några stycken ,ska bli skitkul,tyvärr får jag dricka för oss 2 då patrik fick order om att jobba imorn,lite trist men jag får desto mer att dricka=)Nej nu måste jag börja sweeda om o ta en fördrink=)Trevlig kväll för det ska vi ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0