Hemma igen

japp nu kom man nyss in genom dörren har jobbat sen 9 i morse,lite dryyyygt,men men fina pengar,så man ska inte klaga.Lördan då...var skitkul hos erik jättegod mat o trevligt sällskap,krogen var OK inte så många ute som man känner längre mest 18 åringar,sen fanns det människor som skulle vara kul att umgås med men som inte tillför nått vidare positivt i mitt liv,men men winerbrödet jag just åt tillför inte heller så mycket gott..patrik råka ut för nån snubbe på toan som skvätte vatten från pissoaren,så han löste problemet som killar brukar göra,tryckte till han lite,så killen var ganska snabb o be om ursäkt haha.katterna hos erik o linda var bedårande fanns en main coon som kostade lika mycket som en hund och en massa andra fina perser,faan vill oxå ha=)alla låg i sängen med patrik o mig o myste haha..blev tidig hemgång igår med sprängande huvudvärk,vi skulle på lunch hos mina svärföräldrar alla syskon med respektive var där så vi var närmare 12 pers,kul att se att det fanns fler i skaran som hade huvudvärk=).Igår kväll körde jag igång med mitt första inredningsparty var såå mysigt här i våran gamla bagarstuga med alla levande ljus,var riktigt trevligt,lite drygt att baka bara innan gästerna kom när man har betong kepa=)Min familj dök oxå upp här,men pappa fick gå in till mina svärföräldrar då det ju var tjejparty ,patrik var snabb o sticka han med haha sen vart det tidig säng gång redan vid 9 vi var båda helt slut.Nej nu måste jag kolla min mail och surra lite på msn..Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0