Kvällen kom idag oxå

just kommit hem från jobbet,skööööööööööönt,hann inte gå till byn idag då jag fastnade i en anatomi bok,skrev sen nästan klart en tentamen.Hämtade peugon,kan inte säga att jag blev vidare impad över den invändiga tvätten och damsugningen,det var fuskat,hade inte patriks bror varit med hade dom inte fått reda på att jag var missnöjd haha Urban sa till direkt så dom börja dammsuga skuffen igen,men blev ändå inge bra,mattorna inne var bara dammsugna, inte tvättad med skum.Dom skyllde på att dom blev stressade på slutet då ena killen skulle iväg.Hoppas min bil blir renare imorn i alla fall så jag slipper bli missnöjd 2 ggr.Nej nu måste jag sova ska ju iväg med bilen vid 8/Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0