Nyvaken

japp då har man just vaknat,gaaaaaaaaah,och betalat räkningar,blää,igår bet nalle mig i fingret,eller han låg o gnagde på min hand när dom skulle ta blodprov,som tur var bet han inte hårdare,blev bara ett litte märke.Nu är det bara att vänta på provsvar så vi kan börja medicinera han.Annars var han riktigt duktig med tanke på att det var första gången,stackarn=)Pernlla o jag var på stan en sväng oxå igår jag fick en pizza med frysta räkor på jag sa till då slängde hon in pizzan i mikron..kasst ställe,men nu vet man var man inte ska äta fler ggr.Huset vi kolla på var absolut inget för oss,det fanns sjukt mycket att göra,bilderna på nätet bedrog verkligen.Vi var där typ 10 min sen drog vi=)Syrrans fest igår var jättekul mycket folk o goda tårtor.Fanns kakor som såg helt gudomliga ut man kunde inte motstå att ta av dom,men när man bet i den ångra man sig direkt haha det smaka som sirapslimpa med choklad överdrag,tydligen hette dom gingerbread och kan köpas på lidl haha lelle berätta en rolig historia om dom kakorna,dom hade haft barnkalas för typ 50 barn,och köpt in flera kartonger med dom där kakorna,barnen roffade åt sig,sen när dom bet i kakan vart dom helt tyst haha dom blev förvånad över att nått som ser så gott ut kan smaka så illa haha....Idag händer inte mycket jag ska städa,laga mat och plugga lite sen blir det att fara iväg o jobba vid 4.Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0