Riga=)

idag ska Nallen in till Härnösand jag fick ändra lite,blir ju smidigare att fara till Kusthöjden än ända till sundsvall.Dessutom åker vi till Riga på måndag så jag hade inte kunnat åka med nalle då.Ska bli så kul vi ska på kryssning och julmarknad=)
Måste in till stan en sväng strax oxå o lämna nå grejer till sofia som hon har beställt,jättetrevlig tandläkare som är yngre än mig,vi skulle ta o simma nån dag måste ta tag i det idag om jag hinner med.Annars fyller syrran år idag 40 bast så vi ska dit senare ikväll o fira med tårta.På lördag ska vi fira med sprit=)Ja just ja vi ska ju på husvisning oxå idag här i älandsbro,kanske man blir husägare snart=)Nej nu ska jag börja göra mig klar.Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0