Snåla människor

igår var jag på mitt andra party,snacka om att folk är snåla,vet inte hur många ggr jag hört att ååh vad fina grejer,får jag ta hem katalogen o fundera haha vad är det att fundera på antingen vill man köpa eller inte,oki jag tyckte ockxå det var ganska dyta grejer innan jag började sälja men priserna sänktes med 20% på allt.Så nu är det priser alltifrån 100 kr och uppåt.Om någon bjudit mig på ett likadant party hade jag lätt handlat för 1000 kr och jag är ingen joakim von anka,jag  jobbar o sliter som alla andra.Däremot gillar jag både kläder och saker som inte alla har,lite exklusivare grejer och då kan jag inte låta bli att köpa.Sen kan man ju undra hur man har råd med det men det beror ju helt på hur man prioriterar ,alla prioriterar ju olika.
Ikväll ska man jobba,suck har vart ledig nu i 3 dagar så nu är jag så van att göra vad jag vill om dagarna,känns drygt med andra ord.Vet inte vad jag ska göra nu ska nog åka in på stan en sväng orkar inte sitta här hemma bara/H

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Heidi! Vad är det för heminredningsprodukter du säljer?

2008-11-08 @ 07:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0