Tråkig dag

usch vikken trist dag,skulle in på portalen och äta brunch idag,men var såå hungrig då jag vakna sent så jag hann trycka i mig hemma redan,har typ bara varit o handlat mat idag,ätit tripolleto glass just och tryckt i mig bavaria blue grönmögel då och då,finns nog inge godare.Suttit o pluggat o läst o eldat i kaminen.Väntar på att få åka och jobba yippie fredag o allt)=.Imorn ska vi åka till östersund och hämta mer ställning som patrik köpt,så då har jag áll tid i världen o läsa lite om karies i bilen.Förhoppningsvis är vi hemma tidigt,vill gå ut o äta imorn kväll på royal.görgöd mat där.Nej nu måste jag sweeda om och dra strax ..Trevlig fredakväll ni som kan unna er det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0