Äntligen hemma

usch vikken lååång resa kom just hem,suttit i en bil i typ 8 timmar,gick sakta men säkert,var problem med ett däck på trailern oxå.orkar typ inte göra nått nu skulle till gallis idag o hämta posten o kolla min apartement men blir för sent nu,får ta det imorn efter praktiken,har nästan läst ut förebyggande tandvård i bilen i alla fall så nu är man ännu mer uppdaterad om tandtroll mm.skulle shoppa idag på E center i söderhamn var tydligen hälsinglands största shoppingcenter det som fanns i klädväg var lindex så där vart man lite besviken,har döpt om det galleriet till B center nu ,kommer inte sätta min fot där igen..nej nu ska jag lägga mig raklång i soffan med kissarna/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0