Fan

vad skönt det var att bara vara hemma igår,dona och bara ligga i soffan o mysa framför tvn helt själv=)pratade med patrik både på msn och i telefon och då kändes det inte så ensamt här heller..nu ska jag ta tag i det sista här,och sen ska jag åka till mammis o hälsa på och förbi syster när dom kommer hem från Vemdalen,fatta att dom är där varje helg,att dom orkar,vi måste passa på att försöka hinna fara dit vi med innan snön är borta ,är så sugen att åka slalom igen,har bara åkt en gång och det var förra vintern,första gången i mitt liv och det var askul=)sen ska jag tappa upp ett bubbelbad,tända lite ljus och läsa nån bok och bara ligga o njuta...nej nu ska jag börja med att klä på mig,har inte idas gjort det ännu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0