Grattis älskling

idag fyller mitt allt 30 år och saknaden är stor,längtar till långfredagen då vi träffas igen=)har jobbat hela dagen idag från 09-22 så man är ganska nöjd,har tryckt i mig en hempizza vid 18 tiden och är fortfarande proppmätt o illamående,det var helt enkelt för gott..katterna har fått varit ute hela dagen idag så nu är det ett jävla bus liv här,låter som allt bara rasar överallt,men när jag gastar så blir det tyst för stunden..har presis skickat in veckans skoluppgifter och tittar på schemat o nu säger jag bara PUST fan det blri svårare o svårare nu måste man nästan kunna latin flytande,gaahh,känns som man vill ge upp ibland,säga upp jobbet o bara vara arbetslös o ligga i sängen,slippa alla måsten,bara vara en hemmafru med 10 ungar..men då skulle väl kroppen vara helt förbrukad som ett russin..känns som att jag behöver semester snart,tänk o bara få vara,ligag vid en pool ..sörpla nån god smoothie och läsa en pocket..den dagen kommer så småningom ,bara o bita ihop!jag ska klara det här..nej nu måste jag ta ett glas saft törsten gör sig påmind..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0