LÖRDAG

ja då var det helg,har donat hela dagen,försökt få ordning här,tvättat.eldat,hämtat påskgrisgrenar till bron som är täckt i dun i 6 olika fäger..burit ut en massa kartonger från altan till förrådet ute..ätit sill,ägg o pärer haha en rikitgt myslördag..har varit sugen på att hitta på nått ikväll,men dom flesta tjejer man umgås med är så tråkiga o sitter bara hemma med sina killar,jag verkar bara  lyckas få såna vänner som bara sitter hemma,och dom som gärna vill hitta på något bor både i stockholm o övik o det är ju en bit att åka,känner inte för att ringa nån killkompis heller vet ju att dom flesta lär ju dricka ikväll ändå och jag har lovat patrik att vara hemma=)var ju ut för 2 veckor sen..,nej man får börja hitta lite nya vänner här i stan som kan vara sociala utan sina killar..synd att inte sussie är hemma hon bangar då inte..tänkte härom dagen att jag har ju inte sett kalle och chokladfabriken och döm om min förvåning så går den på tv alldeles strax haha lyckat,så nu ska jag bänka mig o se det och sen blir det robinson o mys med katterna=)trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0