söndag

ja då var man hemkommen från jobbet skönt att man bara jobbar en dag till veckan=)eller om man säger så här 3 dagar jobbar jag på 12 dagar..låter ännu bättre=)är sugen att dra till turkiet nu har ju alla möjligheter att göra det men ska nog hejda mig,åker vi nu kanske det inte blir nån thairesa i nov,känner jag patrik rätt finns det risk för att han bangar o säger att vi har ju varit 1 gång redan i år ju,dessutom hörde jag en fågel viska att hela firman ska åka till turkiet i januari 0ch om det stämmer så är ju även jag naturligtvis inräknad=),bättre att åka på långresa än en kort..den som väntar på nått gott väntar oftast alltid för länge..idag har man svullat i sig pizza känner mig proppmätt,fy fan o jag som ska banta,min diet verkar inet funka så bra,svårt när man både är socker o fett beroende..skulle gjort en fettsugning om det vore dösäkert att man inte dör,men det är det inte så då lever jag hellre o lider att träna,fan vad trist det är att träna..bläää..inte fan är det kul..finsn ju roligare saker att göra..by the way sitter o funderar på en tragisk händelse som jag hörde talas om av anticimex våra besiktiningsmän.dom har ju varit här några ggr och gjort en grundlig dokumentation om allt..dom är kanon att ha att göra med..i alla fall en av gubbarna som jobbar på anticimex skulle titta till ett hus(inte vårat)som hölls på att dräneras det var bara en provisorisk plankbro till ytterdörren typ..så när gubben skulle ut rasar bron och gubben far ner 3 meter..han som bor i huset som är 78 år hör att det händer nått så han går o tittar o ramlar även han ner på gubben som ramlade först,båda överlevde men med lättare blessyrer och nått brutet revben..scary..nej nu ska jag surfa vidare o sen sussa själv,patrik har åkt,trist)=men men jag får längta till 1 maj då han komma hem..natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0