Tisdag

jupp idag har man jobbat 730-1530 o sen storhandlat fyllt frysen o kylen med påskmat=)handlat en ny mopp då jag inte hittar den vi har,så nu håller jag på att swabba golv o tvätta mattor i badkaret..så behändigt=)kollade just skolschema och har reserverat en bok jag behöver men typ 7 som står i kö,så nu fick man beställa en på adlibris tur det går snabbt har den hemma på typ 2 dagar..inte så kul att köpa böcker då jag köpte böcker för 3000 spänn innan jag börja skolan och typ hälften har vi fått kopierade och en del behöver vi inte alls så går det när man har bråttomt..på tal om schema har jag fått nytt schema på nya jobbet,och det var väl inte världens bästa,när man jobbar så jobbar man 9-24 och jobbar man helg så är det 9-24 fr,lör.sön som gäller dessutom så jobbar jag helg varje gång patrik är hemma)=hoppas nån vill förbarma sig och byta schemarad med mig..nej nu ska jag forsätta tvätta mattor,hinner nog skriva en vända till sen..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0