trött

ja då va vi vaken till 2 på fredag natt o sen lördag morron blev patrik kidnappad typ halv tio o nu är man bakis o trött..morsan kom hit igår på förmiddan o hjälpte mig med tårtorna,o sen kom det en massa folk vid 13 hann inte få klart tårtorna så ..suck men vi fick lite asistans så det ordna sig det med..patrik fick en super higteck högtryckstvätt av mig o mammis o pappis..den har ju även jag nytat av tänkte jag=)hela kittet är med terasstvätt o borstar mmm...vid 4 drog dom flets ahem så vi hann städa undan för nästa stora gäng som skulle komma på kvällen..vi vart säkert 20 pers här på kvällen..var så mysigt med tända ljus ute på altan o vi fick alla plats=)ska sätta in kort sen när jag orkar..sen var det taxi in till stan o kroglivet..måste säga attd et var roligare hemma än ute..sen har man mest legat idag,vi tog en promenad med erik o linda till stranden här nere..och bestäl,lde hempizza..sen har det sprungit lite folk titt som tätt o hämtat deras bilar..jag skulle ha börjat jobba 9 men jag lejde bort min förmiddag som tur var hade inte pallat annars..så jag har nyss kjommit hem från jobb...innan jobbet for vi yt till kullmark och blev hämtade på skotrar till en jättemysig grilplats där det grillades och dracks kaffekask var så himla mysigt väder idag,var lite orolig att skotern skulle bottna för det var jävulslkt med vatten på isen men det gick bra=)tyvärr han vi bara stanna en stund för jobbet kallade..nej nu ska jag gå och mysa..nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0