Helgen

har jobbat 45 timmar i helgen,varit på Nolia mässan i Umeå,firat Maria på hennes 35 års dag med suveränt god paj,och vit kladdkaka med vit choklad o grädde den var guda god.. och ätit middag i Nordingrå..min bil är inlämnad på service och rep så nu kör man peugeot medans putte är i norge han for vid 22 och saknaden är redan stor..
hände en märklig grej på mercaverkstan,en gubbe kom in och ville göra en extra nyckel då dom var 2 som ägde bilen,och det fick han inte för han måste ha fullmakt från den andra människan,då blev gubben arg o fråga om inte kassören var riktig i huvet...och då skriker kassören att kunden/gubben ska gå ut från butiken att dörren är där borta,jag bara gapa..gud vad oförskämt..kassören kalla även gubben för idiot och snacka skit om han när vi andra kunder hörde,kassören kunde skötit detta snyggare genom att säga tyvärr och att gubben gärna får prata med hans chef..ibland funderar man på att byta bil,bla pga av detta och att jämnt ,man lämnar in så blir det en dyr historia,har räknat på närmare 10 papp denna gång med marginal så man slipper bli förbannad..får väl se hur länge dom behåller bilen..sist tog det 3 veckor..har presis sett benjamin buttons otroliga liv,var en märklig film men ändå en film man inte kunde sluta se.kan rekommenderas..nu ska jag ta en rök och se om nån kisse vill sova med mig,ser inte fram emot veckan som kommer då jag ska jobba ca 60 timmar,ledig fredag i alla fall så då får man sova..tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0