Måndag

idag har jag fått mycket gjort fast jag i princip har legat i sängen halva dagen,bara man har telefon o dator kan man göra mycket=)har fixat med en massa olika saker..bla,gjort en tilläggsförsäkring för småvilt..pluggat lite mm..
när jag hämta posten idag hade jag fått ett brev från en pensionär i Ullånger,så gulligt =)och otroligt att det kom fram då det bara stod Heidi,Älandsbro och ett stort frågetecken haha. och vad låg då i,jo ULLÅNGERSBLADET o dagen är räddad hahahahahahaha..ååh vad jag har längtat efter det bladet,lyckan är total*lol*
pallra mig iväg o handla lite föda idag,och sen blev det kycklingfilepanna med skogschampinjoner o tomat..efter det så kom jag otroligt nog iväg till simhallen oxå o körde stenhårt i 40 minuter..så nu känner jag mig ganska nöjd här med Mimmi bredvid mig i sängen,tänkte jag skulle se en film strax då det bara är strunt på tvn..Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0