38 grader

hade vi igor och jag som trodde att solkramen var gammal,brande som satan so jag gav upp vid 14 tiden..
igor okte jag sjalv till Patong med taxi do Jossan inte ville med,jag shoppade en massa..kopte adidas shorts
skit snygga for 30 kr,behovde inte ens pruta.funderade po vad dom tjanar egentligen po det.do tyget kostar,troden kostar,den som syr upp den kostar,den som ska salja den kostar..men men..
har aven lamnat in ett par byxor jag hade med mig fron sverige do dom var alldeles for stora och nu nar jag hamta dom so satt dom som handen i hansken blev hur bra som helst..blev riktigt nojd..idag slappar vi vid poolen..blir non massage ikvall o middag,lite internet..ska aven boka in mig sjalv po en utflykt till Phi Phi oarna imorgon..man blir less po att bara slappa vid poolen och shoppa hela dagarna..man vill ju se lite oxo..
nej nu ska jag upp po rummet o duscha och ta mig en tupp lur kl ar strax 1500 har..See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0