Avgång mot Phuket 1510 imorn=)

tack för alla gratulationer över att jag tagit min examen efter 1,5 års slit,tack för alla lyckönskningar över att jag ska få en trevlig resa=)..en dask i stjärten till dom som slutat höra av sig pga av avundsjuka,som inte kunnat säga Trevlig resa åtminstonne,hoppas ni ångrar er om det skulle vara att jag inte kommer hem mer,olyckor händer lätt.Men om man bryr sig så lite om en annan så kallas ni inte för vänner heller,hädanefter blir ni kallade för ytliga bekanta.

Nog om det,försöker få till packningen och det är inte det lättaste,alla tjatar att man ska ta med så lite som möjligt,syrran har ringt 10 ggr i dag tror jag,sist ringde hon o fråga om jag skulle ha kamera med.Då blir man matt jag har rest i ganska många länder så jag vet vad man ska ha med o inte,på ett ungefär i alla fall=)

Har tvättat bilen idag,kostade på mig det största programmet dom hade på OK,maskinpolering till och med,blev faktiskt bra..vill inte att Bettan ska behöva rosta medans jag är borta..

Ligger i sängen och surfar när jag har 100 andra saker jag måste fixa,dax att jag tar tag i det nu..vi åker ju kl 0600 imorn bitti mot arlanda.Ska försöka uppdatera dagboken medans jag är där,så ni som inte kunde följa med på resan,kan vara med på min resa genom bloggen,kommer bli spännande läsning,händer alltid en massa skoj när jag är ute och reser..Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0