Home Sweet Home

äntligen hemma planet blev försenat med 19 timmar,som tur var slapp vi sitta på flygplatsen o vänta,vi fick bo på Hotel Hilton istället och äta en galamiddag bestående av en gigantisk buffe,efterättsbordet var bäst med ca 20 olika tårtor,kan säga att jag åt så jag storkna..poolen var inte heller dum,fanns olika grottor,sen kunde man simma runt ett av hotellen oxå...kom i alla fall hem på julafton kl 1800..ilade hem till mammis där alla väntade..bästa julklappen var en ny digitakamera av patrik då min förra pajjat..och  mammis traditionella kuvert med sedlar i..Ittala ljushållarna var även dom helt kanon..Tack så mycket..

Har annars jobbat hela julhelgen,förutom juldagens kväll,då vi hade en liten sammankomst här,och sen bar det vidare ut i Härnösands Uteliv,kan säga att jag hade så skoj,beror verkligen på vem man är ute med för att ha skoj,vissa människor kan man inte ha tråkigt med..klämde dock mitt finger i taxidörren och han börja köra,så det var väl mindre skoj,har ganska ont kan jag säga..

Idag har vi shoppat ca 10 timmar i Birsta,jag köpte bla ett par nya vinterstövlar från VagaBond..ett antal tröjor ,Kenzo Parfym och bodylotion min favorit från Kicks,sen massa onödigt från Rusta,hmm justa ja köpte kattmynta till kissarna och dom blev som galna,låg o kråma sig på golvet ,fina stora hjärtan i vit metall med plats för 3 värmeljus som ska hängas i fönster från Boom..nej nu ska jag ta en dusch o sen sussa är måttligt trött om man säger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0