Proteser

sitter o försöker få till ett svar på frågan om hur man sätter in o tar ut hel och delproteser,står knappt nånting i boken,och jag måste beskriva i detalj hur man gör,får fundera på om man känner nån som har proteser och som kan beskriva för mig i detalj hur man gör=)
annars sitter jag på jobbet just nu,behändigt att man kan ha datan med ibland..

Ja vad har hänt sen sist..fick ju hem bilen från verkstan av min suveräna mamma,hon bjöd även på Kina,inte dumt alls..nu ska bilen in på 4 hjulsinställning imorn...
Putte har ju kommit hem,och nu är affären klar så nu finns det även ett hyreshus i stan inräknat i vårat liv..hyreshus,2 villor och skogsmark,får väl se om man ser han hemma nån dag i alla fall..tur man är uppvuxen med ett sånt liv,med mycket på gång,så man inte blir rädd..

har sagt upp mig på hemtjänsten och varit där o bjudit på fika,försöker få klart mitt skolarbete som ska vara helt klart imorn,då jag ska redovisa allt i Sundsvall på torsdag..

Till helgen jobbar jag men blev ledig på söndagen vilket passade suveränt..då jag ska till Ullånger på Ullas Cafe och försöka sälja iväg lite Perfecthome..tänkte sluta sälja åt andra..och ev börja sälja själv,ska försöka knyta lite kontakter i Thailand i alla fall,jag vet ju vad jag är ute efter,gäller bara att hitta det man söker..nej nu stänger jag ner..Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0