Kallt

det blåste igår men det var trevligt att åka ut en sväng var typ första skoter turen för mig denna vinter,inte så kul med skoter faktiskt tror jag åkt för mycket när jag var ung,blivit för mycket av det goda,åker nästan hellre pulka bakom istället haha..vi såg Maria Larssons eviga ögonblick med persbrandt igår den var helt oki,persbrandt var ju med=)sen var det mest godmiddag o mys..idag har vi varit i gallis o packat i dom få lådor jag har måste fixa fler,usch vad man samlar på sig grejer..men har ingen större lust att börja rensa i allt så det mesta får följa med..sen vart det lunch hos morsan o hem hit på godmiddag igen haha,usch vad vi äter...ikväll blir det Australia här hemma och lite fredagsfika till,goda mackor  o njutfullt te=)tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0