Magsåret

börjar värka från och till igen bläää..har inte känt av det på ett tag,men men man stressar för mycket,har ont i magen just nu av all stress..har inte haft tid att skriva,har haft praktik hela veckan och jobbat kväll måndag till onsdag så jag har inte varit hemma förääns typ 22 på kvällen..idag däremot hann jag rå om mig själv lite,var upp till ullånger o klippte o blondera håret belv skitsnyggt,tack ida du är en pärla=)var en sväng hos päronen oxå på middag,jag har ju försökt få tag i en himmelssäng som leverantören inte kan få tag i då det är leverans problem,så jag fråga pappis om han kunde bygga en åt mig och det skulle han minsann..så nu ska jag bara rita upp presis hur jag vill ha det=)fan vad skönt med en så händig pappa=)nej nu ska jag pyssla lite här,natti natt

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du har tur du som har en pappa!

/less på alla som har fattat nada. KRAM!

2009-02-06 @ 20:10:26
Postat av: Pernilla

Love blondes! Vem vill se alldaglig ut?

2009-02-06 @ 20:14:45
Postat av: Pernilla

Lugna ner dig! ( Oooops det var ett dåligt råd)

2009-02-06 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0