Äntligen

fredag=)som jag längtat..idag var man sista dagen i sterilen,så nu börjar allvaret på måndag då jag ska vara hos tandläkare maria hela veckan,ska bli skitkul att assistera igen...slutade vid 2  så man hann med lite innan ,bla en god lunch på Hotel Royal..innan man skulle fara till mammis på middag jag gjorde ordning semlor där oxå så det blev årets första semlor för oss,,haha lite tidigt kanske,patrik stannade där medans jag var hos lindis i ullånger,jag hade ett perfecthomeparty där,gick relativt bra  och linda är alltid så bra att ha att göra med så det är bara kul att fara dit..jättegod ananaspaj fick man oxå..mumma...vanja visade upp sitt rätta jag hos mammis o jammade som bara den..hon är då för jobbig i mellanåt,måste vara nått fel på hon..får väl se hur länge mina kära föräldrar står ut..vi var förbi syrran en sväng oxå men dom var inte hemma ,så det blev tidig hemgång..har just städat badrummet,vilken kul sysselsättning på en fredagskväll haha jag som hade vindunken i ena handen när vi ringde på hos syrran,men tji fick jag  haha lika bra det..nej nu ska jag fortsätta städa  ska fylla på ny kattsand,attans vad dyrt det är att ha katt bara sanden kostade 200 spänn men då är den parfymerad,så det kostar att ligga på topp haha trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0