Hemma igen

jupp det var den helgen,lika med skitkul=)lite less på restaurang o snabb mat är man då jag ätit det i 4 dagar)=fick göra en massa nyttigt bla polera varandras tänder..kom hem sent igår typ halv nio tåget var för senat så patrik fick hämta mig i sundsvall...,fick hämta hem katterna oxå..tigris blev så glad att vi kom att han stod med rumpan mot dörren o kisset bara flög rakt bak på dörren..hahaha..han måste ha kissat på sig av   lycka han hade ändå kattlåda...nej nu måste jag sova är helt slut har börjat min praktik idag  7 till 16 typ i 6 veckor...)=.sen har jag även tränat styrka idag oxå... ska jag jobba imorn kväll börjar 16..blir jobb direkt efter praktiken ..fullt upp med andra ord..får skriva mer om resan nån annan dag /Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0