Östersund

håller på att packa för fullt snacka om att vara ute i sista minuten haha,sen försov jag mig oxå så jag klev upp vid halv tio,gjorde ju inte saken bättre..)=ska just trycka i mig frukost och packa färdigt väskan,sen ska jag packa katterna o samla ihop deras grejer då dom ska bo hos syrran över helgen..jag ska till östersund till skolan och ha studier kommer hem på måndag,så det blir buss o tåg idag,ides inte ta bilen o köra..patrik far till umeå så nu blir det första gången på länge vi far ifrån varann hela 4 dagar,bläää...nej nu måste jag skynda mig,patrik kommer på hans lunch för att köra mig till stan,så jag har en halv timme på mig att bli klar..Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Herregud vad du ligger i! Åsikter om allt och fullt upp - när faan ska jag få tillfälle att umgås med dig då???? Vi måste hitta på något snart, jag har sååååååå tråkigt! Skulle behöva någon/något som kunde väcka mig till liv igen! Jag skulle ju visa dig den häpnadsväckande utsikten i Härnösand! Då kommer du nog fatta vad jag menar!

2009-01-16 @ 14:03:50
Postat av: Pernilla

Jerry tänk på din framtid,

Jerry tänk på vad du ska bli,

Jerry tänk på ditt rykte,

Jerry tänk på ditt liv.

Jerry du sköter väl skolan,

Jerry du är ju snart stor

Jerry lyssna på mamma,

om du ändå var som din bror.



Och jag skiter i majen,

och jag skiter i rektorn,

och jag skiter i allt som dom fyller mig med.

Och jag skiter i fysik,

och jag skiter i matematik,

och jag skiter i all annan satans teknik.

och jag skiter i morsan,

och jag skiter i farsan,

dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i.

Så jag drar iväg.



Du ska spela mera risigt,

nej så här ska det va,

du ska spela mera risigt,

nej, vackert ska det va.

Alla människor bara snackar,

om hur dom vill man ska va,

dom är bögar allihopa,

jag funderar på att dra.



Och jag skiter i politiken,

och jag skiter i kritiken,

och jag skiter i kommersens ruttna stank.

Och jag skiter i gubbar,

och jag skiter i käringar,

som rockartist förblir jag ändå alltid pank.

Ja, jag skiter i hela den vuxna världen,

för jag tänker inte bli nån mänsklig maskin,

så jag funderar på att dra,

dra iväg från stan,

dra iväg från den här jävla stan.

Dra iväg från stan,

dra iväg från stan,

dra iväg från stan,

dra iväg från stan...

Send "Jag Skiter" Ringtone

2009-01-16 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0