Sviken

hatar när folk ljuger det finns inge värre,säg sanningen så förlåter jag troligtvis men ljug och du kanske inte ser mig mer..
nog om det,gjort är gjort.,Heidi sluta älta..bannar mig själv...idag har jag köpt ett träningskort på spegeln och tränat ,måste nu verkligen fortsätta gå dit oxå haha..tyvärr stänger dom 1 maj då allt ska renoveras.låter helt sjukt vart ska alla ta vägen?blev en lunch på stan oxå och köpte fortsättningen på mias hemlighet är så spännande=)köpte en vinbox  som kostade en hel förmögenhet,lånade en av lillemor på nyår,men det var gudomligt gott..och det finns ju kvar till nästa middag oxå=)
här hitta jag en rolig grej som minne över året 2008

Sammanfattning år 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade in hos Patrik,brukar vara att killen flyttar till mig.!

Höll du några av dina nyårslöften?
Rökningen och träningen blev si så där med,jag tar nya tag i år.

Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Hmm,ja min kusin i Finland och Tommy o Maria.
Dog någon som stod dig nära?
Nej inte vad jag minns,skulle vara nån gamling jag skött på mitt förra jobb.


Vilka länder besökte du?
Island,Lettland.

Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett eget hus.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10 Juli när jag fyllde år och firade det på Island.
21 juli när jag o Patrik varit i lag 1 år.
15 september när jag flyttade in hos Patrik.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har tagit bort några leverfläckar och sytt på 3 ställen.
Skadade mig på nyårsafton när14is brudarna visade sig.

Bästa köpet?
Mimmi våran Mainecoone.

Vad spenderade du mest pengar på?
Grejer till hemmet och kläder.Ja just ja servicen av min bil som gick på 18500,kostar tydligen att ha bil..


Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag blev antagen på utbildningen och kom ifrån mitt förra jobb och att jag fick ett nytt jobb direkt.

Bästa låten 2008?
Jag och låtar haha hmm säger väl det mesta av Rhianna.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
DEFINITIVT GLADARE.
Vad önskar du att du gjort mindre?
,Rökt och ätit.

Blev du kär i år?
Ja det håller i sig från 2007.

,Bästa boken du läste i år?
,Hela serien om Mia skriven av Liza Marklund

Största musikaliska upptäckten?
,börjat vänja mig att ha ZTV och MTV på även när jag är nykter. haha
Något du önskade dig och fick?
Önskade att få bli lycklig,och det verkar jag vara från och till=)
Har drömt om Island och dit for jag.

Vad gjorde du på din födelsedag?
,Var på Island med Patrik o sen 2 fester hemma,1 med vänner och en med familjen.!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
,Fler resor.

Vad fick dig att må bra?
Patrik
,Vem saknade du?
,Saknade en speciell vän som inte förstår begreppet vänskap..
Även vissa andra vänner som rört om i mitt liv och lämnat  djupa spår,både på gott och ont.


Kommentarer
Postat av: Linda

Bara så du vet så SNODDE jag denna sammanfattning av dig =)

Kul Grej! Är dock för lat för att hitta på en själv.

kram

2009-01-08 @ 13:14:18
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0