Trött

idag vart det sovmorgon igen,har så svårt att sova på natten vet inte varför,vet att jag saknar vanja i alla fall o har lust att hämta hem henne...)=...idag har vi tränat syrran följde med oxå vart nån timma styrketräning o sen riktigt sen o snabb lunch före simningen,men där vart det mest mys o skoj haha..sen iväg o t´vätta bilarna o handla mat ,hem o laga mat o nyss ätit ,håller på att somna av trötthet...Blev lite arg i lördags över artikeln i tidningen att 2 tjejer i härnösand fått ta över härnösands kommuns personliga assistans med 120 anställda,är fortfarande lite upprörd,varför fick just dom 2 ta över?varför vart det inte budgivning så kommunen hade fått in lite pengar?man brukar ju behöva satsa pengar när man är egen företagare dom har inte satsat en krona och får 120 anställda på köpet,som privat person så tar det oftast flera generationer innan man är uppe i 120 anställda..nej fy fan säger jag,mygel så det skriker om det..får det gå till så här?jaja dom fick det bäst i alla fall,dröjer inte många månader när dom kan kalla sig miljonärer så Rik Assistans var ju ett passande namn..nog om det,nu ska jag slötitta på tv..tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anne Wigren

13 jan 2009 08:06 Anne Wigren (Ej registrerad)

Jag, Anne, kan svara på den frågan. Alltså gällande varför just jag och Mia bedriver denna verksamhet. Kommunen har inte lagt ut verksamheten på RIK assistans utan kunderna har själva valt att följa med oss när vi sagt upp oss från kommunen för att starta eget bolag. Kunden själv köper tjänsten från oss. Det handlar alltså om ett stort förtroende från kunder till oss. Tack för frågan /Anne Wigren, RIK assistans.



2009-01-13 @ 22:04:31
Postat av: Anne Wigren

Jag, Anne, kan svara på den frågan. Alltså gällande varför just jag och Mia bedriver denna verksamhet. Kommunen har inte lagt ut verksamheten på RIK assistans utan kunderna har själva valt att följa med oss när vi sagt upp oss från kommunen för att starta eget bolag. Kunden själv köper tjänsten från oss. Det handlar alltså om ett stort förtroende från kunder till oss. Tack för frågan /Anne Wigren, RIK assistans.



2009-01-13 @ 22:06:47
Postat av: svenska ko-förenade-emiraten

Jerry tänk på din framtid,

Jerry tänk på vad du ska bli,

Jerry tänk på ditt rykte,

Jerry tänk på ditt liv.

Jerry du sköter väl skolan,

Jerry du är ju snart stor

Jerry lyssna på mamma,

om du ändå var som din bror.



Och jag skiter i majen,

och jag skiter i rektorn,

och jag skiter i allt som dom fyller mig med.

Och jag skiter i fysik,

och jag skiter i matematik,

och jag skiter i all annan satans teknik.

och jag skiter i morsan,

och jag skiter i farsan,

dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i.

Så jag drar iväg.



Du ska spela mera risigt,

nej så här ska det va,

du ska spela mera risigt,

nej, vackert ska det va.

Alla människor bara snackar,

om hur dom vill man ska va,

dom är bögar allihopa,

jag funderar på att dra.



Och jag skiter i politiken,

och jag skiter i kritiken,

och jag skiter i kommersens ruttna stank.

Och jag skiter i gubbar,

och jag skiter i käringar,

som rockartist förblir jag ändå alltid pank.

Ja, jag skiter i hela den vuxna världen,

för jag tänker inte bli nån mänsklig maskin,

så jag funderar på att dra,

dra iväg från stan,

dra iväg från den här jävla stan.

Dra iväg från stan,

dra iväg från stan,

dra iväg från stan,

dra iväg från stan...

Send "Jag Skiter" Ringtone

2009-01-16 @ 23:51:06
Postat av: svenska ko-förenade-emiraten

Jerry tänk på din framtid,

Jerry tänk på vad du ska bli,

Jerry tänk på ditt rykte,

Jerry tänk på ditt liv.

Jerry du sköter väl skolan,

Jerry du är ju snart stor

Jerry lyssna på mamma,

om du ändå var som din bror.



Och jag skiter i majen,

och jag skiter i rektorn,

och jag skiter i allt som dom fyller mig med.

Och jag skiter i fysik,

och jag skiter i matematik,

och jag skiter i all annan satans teknik.

och jag skiter i morsan,

och jag skiter i farsan,

dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i.

Så jag drar iväg.



Du ska spela mera risigt,

nej så här ska det va,

du ska spela mera risigt,

nej, vackert ska det va.

Alla människor bara snackar,

om hur dom vill man ska va,

dom är bögar allihopa,

jag funderar på att dra.



Och jag skiter i politiken,

och jag skiter i kritiken,

och jag skiter i kommersens ruttna stank.

Och jag skiter i gubbar,

och jag skiter i käringar,

som rockartist förblir jag ändå alltid pank.

Ja, jag skiter i hela den vuxna världen,

för jag tänker inte bli nån mänsklig maskin,

så jag funderar på att dra,

dra iväg från stan,

dra iväg från den här jävla stan.

Dra iväg från stan,

dra iväg från stan,

dra iväg från stan,

dra iväg från stan...

Send "Jag Skiter" Ringtone

2009-01-16 @ 23:53:09
Postat av: ja ja

Jerry tänk på din framtid,

Jerry tänk på vad du ska bli,

Jerry tänk på ditt rykte,

Jerry tänk på ditt liv.

Jerry du sköter väl skolan,

Jerry du är ju snart stor

Jerry lyssna på mamma,

om du ändå var som din bror.



Och jag skiter i majen,

och jag skiter i rektorn,

och jag skiter i allt som dom fyller mig med.

Och jag skiter i fysik,

och jag skiter i matematik,

och jag skiter i all annan satans teknik.

och jag skiter i morsan,

och jag skiter i farsan,

dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i.

Så jag drar iväg.



Du ska spela mera risigt,

nej så här ska det va,

du ska spela mera risigt,

nej, vackert ska det va.

Alla människor bara snackar,

om hur dom vill man ska va,

dom är bögar allihopa,

jag funderar på att dra.



Och jag skiter i politiken,

och jag skiter i kritiken,

och jag skiter i kommersens ruttna stank.

Och jag skiter i gubbar,

och jag skiter i käringar,

som rockartist förblir jag ändå alltid pank.

Ja, jag skiter i hela den vuxna världen,

för jag tänker inte bli nån mänsklig maskin,

så jag funderar på att dra,

dra iväg från stan,

dra iväg från den här jävla stan.

Dra iväg från stan,

dra iväg från stan,

dra iväg från stan,

dra iväg från stan...

Send "Jag Skiter" Ringtone

2009-01-16 @ 23:56:29
Postat av: Anne Wigren

Vill bara tillägga till mitt förra svar: Tycker det är märkligt och trist att du dömmer ut två väldigt driftiga personer på det sätt du gör och antyder att vi inte själva satsat en krona? Vad vet du om det? Vi har satsat både tid och pengar på vårt företagande och jag är väldigt stolt över vad vi lyckats med. Missunnsamhet från personer som dig får vi leva med. Lite bitter inställning från en så ung person. Trist för dig. Önskar dig hur som helst lycka till i livet och grattis till dina väntade små. Mvh Anne

2010-12-30 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0