Skuleberget

idag har vi varit hos mammis på lunch,och sen for vi till Skule och åkte upp på toppen med linbanan i hällregnet,vi gick även ner till grottan,ner gick bra men sjukt jobbigt upp=)sen när vi skulle åka linbana ner så hade dom slut på sitt dynor så man satt på en blöt skumgummi madrass o blev dyngsur i arslet..blää..åkte förbi riverbird i ullånger o handla nya byxor så man slapp få urinvägsinfektion..mammis bjöd även på middag..och sen skulle pappa visa ett mindre jordbruk som vi ev ska köpa för att hyra ut,såg riktigt bra ut faktiskt,men vi är mest ute efter skogen och sen hyra ut huset..får väl se hur det urartar sig..var även förbi min goda granne som jag fick en stor singel malt whiskey 12 åring av och en låda vin i tidig födelsedags present,han är ju för god=)fick ju en whiskey o godis låda av han förra veckan oxå...nu är vi bara hemma o har nyss fikat varma mackor,rabarber te o kladdkaka...blir nog säng gång snart då jag fyller 18 imorn =)jag o kussen ska koka mera rabarber saft o fixa tårtor.o grillat imorn ,blir fest här med ca 20 pers,bastu mm..putte o tapsa åker till birsta för att handla nått till mig..spännande=)tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0