Vibrator

vi kom hem inatt från Torpshammar,vi skulle ju sova över,men eftersom Tommy o Maria ändrade sig o skulle fara hem så ville inte jag heller stanna..fanns dock hur mycket mat som helst o sprit i överflöd,är stolt över mig själv för att jag tacka nej,fast det var mycket tjat=)Annars dock jättefint kalas...o ett stort Grattis till Erik...idag bestämde vi oss för att njuta av min sista semesterdag,så vi tog båten o for ut på havet..meningen var att vi skulle stanna o fiska o sola,men vi fick för oss att åka till Nora hem till Marcus,vilket vi ångra efter halva vägen men då var vi ju nästan  framme..det var så stora vågor att man slog arslet hela tiden i bänken haha,dessutom blåste det satans kallt så man satt med byxor o huvtröja på,så sola var det inte tala om..drog på mig flytvästen efter halva vägen då jag trodde min sista stund var kommen då det bara spruta in vatten från vågorna..haha var en riktig mardrömsresa..var mest segelbåtar ute,och så vi med våran sportbåt..är huvet dumt får kroppen lida=)man var riktigt mör när man kom hem..grannen stod på stranden när vi kom hem och undra var hans båt var,så tydligen blev den stulen inatt med motor o allt..tur vi hade våran låst..olustigt att det springer tjuvar här..)=sen skulle vi åka lite vattenskidor men vi ides inte,så vi tog en tur till mammis med varsin bil och ett släp,då min moster o hennes man,min kusin o hennes man kom dit  ikväll från finland..sen tömde vi lite grejer från Gallis,bla en soffa,och ett köksbord,fick även av min snälla granne en bäddsoffa,ett ankare,en båtmotor och ett bord då han ska flytta..så släpvagnen blev full,vi lämnade min bil hos min alldeles egna bilmekaniker,då han ska byta styrled,stab-stag,och länkarm på höger hjul,så jag hoppas det blir snabbt klart då man känner sig kavat med bara 1 bil..nu ska jag nog sova då jag jobbar imorn..bläää..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0