R.I.P

Nu är farfar begravd begravningen varade mellan 1100 och 1600.lite skillnad på svensk o finsk begravning..i finland är det mer personligt..än här..jättre trevlig tripp annars,var dock en dåre som blåste om mig på en grusväg så gruset regna över min bil..fick en skada i rutan jag nyss bytt..patrik tyckte jag skulle köra efter,jag sa att du kan ju inte finska ,han sa att dom nog skulle förstått när han skulle ryckt ut ut chaffisen och slagit på han haha killar..jag hann inte köra efter så där av fick det vara..måste boka en tid innan det spricker mer..vi kom hem igår..och idag har jag målat i bastuflotten..tvättat bilen med insects remover som verkligen var skit bra..det bara rann av..körde ju 120 mil totalt så det var inte så lite insekter heller..pernilla o lasse var förbi en sväng oxå med cortison till mig,har tydligen fått sol allergi..men men ..kommer sola i alla fall så deså..nej nu ska jag hjälpa putte o sätta upp en solgardin i sovrummet och sen ska vi ut med Nalle,morsans hund som jag tog med mig hem igår..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0