Käft smäll

har bestämt mig för att aldrig mer färga tyg,jag tvättade,blekte,och färgade samma gardiner 5 ggr i maskin,och när allt var klart blev det ljusblått med lila fläckar..grr..så jag ödsla min tid helt i onödan...
annars så var det jobb på midsommarafton till 4 och sen for vi till Niklas som fyllde år,blev mat lekar o mycket vin=)
när jag o putte skulle gå hem tog vi en genväg i skogen för att låna syrrans cykel och så snubblade jag så klart,så jag ser ut som jag fått en käftsmäll eller restylane i läpparna haha har ju sjukt stora läppar sen förut men nu är dom gigantiska,skrapade även upp ansiktet på några ställen så man har undvikit folk idag om man säger så=)vi kom hem i alla fall o hamna hos grannen som hafe stor fest..idag har vi bara slappat,legat o solat i det underbara vädret och fiskat lite oxå,fick upp en liten rackare som tigris tryckte i sig direkt=)annars har jag jobbat idag o väntar på att putte ska komma hem han har åkt traktorvagn med 22 andra till gussjö noret,avis hade oxå velat åka,men som jag ser ut å hade jag nog skrämt iväg dom flesta=)tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0