Öppet Hus

igår var jag på Hornö Hotell en sväng o kolla på deras utförsäljning,dom har ju renoverat alla rum så dom sålde ut det gamla,det som fanns var inget jag ens hade velat haft gratis..=)tog en sväng till Nordvik istället där var det öppet hus,med mycket folk,är så mysigt att strosa där..köpte en stor ampel med vita petunior som nu hänger på bron..sen bidde det Ullånger och hem till Linda o leverera grejer och dom hade skaffat sig en ursöt kanin,den var bara för söt,vill oxå ha=)åkte in på Handelsträdgården och köpte lite blommor där som jag ska plantera på bron..I love flowers,har planterat en massa på altan här oxå som snart ska planetars ut,azalea,solrosor,syren,tomater och you name it..
for även till mammis och där blev man bjuden på mat som vanligt,hon behöver bara höra dunket från bilen när jag är på väg så ställs tallriken fram haha..sen blev det hemgång för att fundera vad man ville göra av kvällen,hade en fundering att fara till Erik o Linda och dra på tennsihallen där dom hade storbilds tv med fotboll och trubadur o grejer,sussie kunde köra,men eftersom jag inte visste vad jag ville så funderade jag till nästan 20 00,gjorde mig klar för att åka men ångrade mig haha och blev hemma istället,sussie kom hit o vi kollade på min film från Florida med lite whiskey och likör till=)blev riktigt sent runt 2 så jag har nyss vaknat o ligger o drar mig ännu,har dock ätit frukost och sett Allt som flyter och den var faktiskt bra=)nej nu ska jag klä på mig o fundera var jag ska börja,vill göra en massa saker men vet inte om jag har ork...åka till mammis,koka rabarbetsaft,fara o köpa plantjord,köpa bensin i dunk till lilla gräsklipparn,måla utehuset,hmm..kanske allt på en gång eller oxå ingenting måste rycka upp mig i vart fall=)tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0