Tips för vitare tänder!

trött var man idag,la mig alldeles för sent..kul praktik dag vi fick lite tid över så jag fick mina tänder polerade och putsade så nu har man värsta hollywood smilet haha men iofs  det har jag väl jämnt annars oxå*lol* kan rekommendera en tandkräm för alla rökare/kaffedrickare/tedrickare den heter Clinomyn och funkar helt fantastiskt..den ska inte användas varje dag eftersom den innehåller mycket slipmedel så använd den bara ibland,har man även missfärgningar mellan tänderna så lägg på krämen på tandtråden och fila en stund i mellan..eftersom jag var sjukt trött så var jag tvungen att sova en stund när jag kom hem,och när jag sover som djupast ringer telefonen,jag fattar ingenting nån gubbe som ringer från Kungsfoto o säger att jag skickat intresse anmälan jag beklaga mig o sa att det har jag inte gjort,så yrvaken som jag är..till slut pratar han mer klar språk och det var ju så att jag sökte jobb där för nån månad sen på deras kontor,och hade helt glömt bort det för det var typ i vintras så jag minns inte ens vad det var man skulle göra så han fick förklara det haha,ja men i alla fall dom ville träffa mig för ett ev jobb med början i Augusti,men dom kunde bara erbjuda 50%  och det var bara till ca Oktober månad,som kontorist,jag tacka ja till att träffa dom men måste fundera på det här..en tanke slog mig folk klagar att det inte finns jobb hmmm?jag sa till och med upp mig från telia häromdagen då jag kände att det blev för mycket,kändes lite dumt att säga upp ett jobb när folk i allmänhet har svårt att få jobb..men men ..hoppas nån annan blir lycklig..annars har jag gjort klart halva garage infarten just,städat på backen,kommer en lastbil imorn med ett stort lass grus..nej nu ska jag dona vidare, trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0