Vi hade i alla fall tur med vädret

idag hade jag praktik till 1230 skönt att alla slutar tidigt på fredagar, på folktandvården gick många hem vid 17,är mycket som är bättre på en privat klinik än folktandvården..tog en lunch med pernilla på Waynes Coffe och sen somna jag när jag kom hem var såå trött..åå man blir sååå seg när man sover mitt i dan...försökte städa lite i alla fall o sen kom svärfar med deras åkgräsklippare,eftersom gräset är jättelångt nere vid vattnet dröjde det inte länge förräns det börja lukta bränt och ryka om maskinen,vette tusan vad som hände men antar att den blev överhettad,hoppas den går igång imorn,lite pinsamt annars på en sån ny maskin..har sett filmen Vi hade i alla fall tur med vädret 2 och den var inte bra jag skratta inte en ända gång..men nu har man sett den i alla fall..nej nu ska jag läsa lite Veckorevy och sen sussa med kissarna..natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenis!

Tack för titten idag, kul å träffa dig!

Hoppas vi får jobba tillsammans också nu.

Vore ju riktigt kul!

Hyllan gick hem hos Roger, tyckte den va

skitsnygg... på ren svenska =)

Så det blir nog och beställa vinstället framöver också... säg till om det är kampanjepris på den

framöver!

Kramen

2009-06-07 @ 00:00:18
URL: http://lindaenroth.blogg.se/
Postat av: Heidi

hej



vad kul att det passa=)ja det är så kul att hälsa på ni har det ju så fint o den där kaninen lär jag nog komma o se fler ggr=)hojtar till vid kampanj ska passa på att köpa jag den med då=)kram

2009-06-07 @ 02:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0