Det går

nästan ,var på stan en sväng idag då jag är ledig,var tvungen att försöka hitta ett vitrinskåp ..blev bara en snabbis,och så hem o elda o packa upp mer grejer,mammis kom förbi oxå och hjälpte till,hon fixade även våfflor.sen kom syrran o tog över med mig..vi packade upp det mesta..är så grymt less att inte ha nån tv..jag försökte få hem en tvtekniker idag men dom bara gav mig en antennförstärkare som jag fick låna och prova..,dom verkade lita på mig i alla fall då den kostar 700 kr och dom bara lånar ut den så där..ja får väl se imorn om niklas har tid att komma förbi o hjälpa mig..igår skulle hemtelefon oxå vara igång men nada,ringde dit idag och då hade det blivit nån miss,både på bredbandet o telefon dom hade inte registrerat mig grrrrrrrrrr..så nu får jag vänta ytterligare 1 vecka på bredband,beställde ju allt förrra veckan..telefon satte dom in i dag ..blir så less på dessa människor man måste fan alltid skriva upp vem man har pratat med för dom lovar så mycket som dom inte sen håller..men men jag fick flyttavg gratis för besväret men jag tog inte upp hennes namn så det skulle inte förvåna mig om jag får en räkning sen..nu är jag i Ramsås o surfar igen har bytt till min egen bil..o det var inte lite snö på den ...har kört patriks bil sen han for i söndags..Trevlig kväll ni som har tv själv for jag sysselsätta mig med annat typ packa upp kartonger..blää

Kommentarer
Postat av: Linda

Shit va tråkigt att vara utan Tv.. lider med dig=)

Hur gåre med flytten, har ni flyttat klart?

Oj oj va ni ska dona och fixa i huset, så kul det är!

Hade så bra, vi ses väl nåt framöver..Hoppas jag!

kram

2009-03-10 @ 22:46:20
URL: http://lindaenroth.blogg.se/
Postat av: Heidi

tjenis ja det är grymt jobbigt utan tv)=jag håller på att packa upp för fullt vi har flyttat in helt..du måste komma o hälsa på när det är klart=)kram

2009-03-11 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0