Helt jävla slut

jobbade 7-7 igår,fick helvetes ont i magen typ magsjuka på kvällen,har sovit som en get inatt,mimmi har även börjat skrika av kåthet,suck,måste börja ge henne p-piller,fan vad fort det går hon är ju ändå bara typ halvåret...fick trycka i mig samarin o till slut slääppte det för stunden typ 0400..så man hann sova en stund innan man skulle upp halv åtta,kunde inte bara bli sjuk eftersom jag har inte tid med det.,hade utb med jobbet,HLR,vi fick varsin docka att ha hemma som heter minianne haha som man kan öva det på..och en massa nyttig information,fick dra mitt i i våran bjudna goda lunch för att ila till banken o betala mer cash o få nyckeln till huset,sen ila tillbaka för den sista infon,sen ila till Wiklunds privata tandklinik för en intervju,därifrån snabbt till folktandvården för att lämna inredningsgrejer,o sen snabbt till nya huset för att visa morsan som ville se underverket..o sen vart det o fara och låna en mindre buss för att hämta möbler jag köpt,dumpa av det i huset,lämna tillbaka bilen,snabbt hem o byta om för att fara på inredningsparty,där partyt var på 3e våningen utan hiss,fick springa som en jude i trappen=)men det gick bra det med,fick en massa nya partyn inbokade,eftersom vi skulle firat vårat husköp idag men jag inte haft nån lucka för det,köpte jag hem lite pizza som vi nyss tryckt i oss ,snabbt in i duschen för att hoppa in i sängen...PUST äntligen är denna dag slut..nu ska jag bara lägga mig ner o vila,faan vad livet kan te sig märkligt när jag bodde i gallsäter hade jag all tid i världen att bara vara,nu är varje dag fullspäckad..almanackan full..o magsåret värker mer än vanligt,hmm vad kan det bero på..jojo..snart får man väl högt blodtryck oxå--kanske skulle kollat  det nån dag..nattinatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!

Har en utmaning till dig i min blogg =)

2009-03-03 @ 11:43:34
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0