Jupp

tvteknikern kom och fixade det som skulle fixas på 25 min och det tog han 400 spänn för...öhh...bilden är inte bra gick inte att få bättre än 68% så jag skiter i boxern,ringde dit o sa upp den igår,dom hade skickat en gratis tvtekninker om jag ringt dom,men nu skulle dom skicka en check så jag kunde skifta betalningen med tvteknikern då han ändå ska skriva ett besiktningscheck så jag slipper 3 månaders uppsägning på boxern..när han farit kopplade jag ur allt han kopplat för att fara o lämna tillbaks antennförstärkaren då är det fan stängt..helvette oxå, hade jag vetat det hade jag aldrig kopplat ur det hade man haft så där över helgen,fick själv försöka få till det hemma med sladdar så det är någorlunda bild så man kan titta lite i helgen,men bilden kommer o går..har beställt Via Sat nu så dom kommer o sätter upp parabol om 2 veckor,faan att vi inte tog över husets via sat abonnemang från början,nu är ju den parabolen i förrådet och en ny antenn uppe som vi köpte..jäkla klater..sen blev det jobb o helsike vad det drog ut på tiden var inte hemma förräns vid 23..idag blev det låång sovmorgon..eldade för fullt så man kunde ta sig en dusch,måste ringa förra ägaren på måndag då dom skulle satt ine en ny elpatron så vattnet alltid är varmt..nu när pannan slocknar så blir det kallt efter en stund,,skitdryygt..pontus kom förbi och bar in en massa ved åt mig o skotta ute,sen for vi till syrran och åt lite tårta då Jonas har fyllt 40..nu är jag i Ramsås en sväng o det är kanonväder ute..funderar på om jag ska åka upp till Marlene i övik ikväll och parta lite,är lite i valet o kvalet..tycker inte utekvällar är så roligt längre,speciellt inte om man är ute där man inte känner nån..men tydligen är det flera från Ullånger som ska ut ikväll..så det kan ju bli hur kul som helst..T%jingeling

Kommentarer
Postat av: Piia

Heeej gumz! Det var inte igår! Har tänkt på dig mycket, roligt att du har en blogg. =) kram//Piia

2009-03-16 @ 20:47:36
URL: http://piiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0