Krångel dator

igår var jag i Sundsvall på föreläsning  Henrik Fexeus konsten att läsa andras tankar,det var verkligen skitbra och tänkvärt=)
sen vart det görgodmiddag på puben brevid aveny..fläsk och oxfile spett med grekisk sallad,pommes chateau, och tzatziki mumma=)sen blev det jobb resten av kvällen så mer än det hann man inte,,idag har jag haft elektriker o rörmokare hemma hela förmiddan,hade svårt att sova inatt så jag gick i ett töcken o öppna dörrn i morse,då var det en gammal barndomsvän och skol kamrat som var rörmokaren haha vilket sammaträffande..dom installerade en elpatron så om man inte är hemma så är det varmt ändå,skitbra=)nu sitter jag i ramsås och pluggar det sista denna vecka,ska städa ur lite här oxå..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0