Söndag

fan vad skönt att ha jobbat klart denna helg,9 till 22 lör sön,var bara o bita ihop..kom för sent i morse då jag glömde ställa klockan haha..men tydligen var det fler som gjorde samma misttag så ingen skada skedd..hann mysa lite med patrik både lördag o söndag kväll då jag for hem på middag för ovanlighetens skull,kostade på mig det..o det var det värt=)patrik har åkt nu o det känns ensamt i huset ,mimmi ligger o snarkar vid mina fötter o tigris ligger på golvet så jag har lite sällskap i alla fall,skulle vara riktigt tomt utan dom..på lördag natt var det ett jävla liv på bron,jag var ut o titta och då brottades tigris o en svart katt,arga katter får rivet skinn..men tigris klarade sig bra inga märken..denna gång..surfar runt nu o letar en present till patrik på hans 30 års dag kan inte skriva här vad det är med risk att han kollar min blogg,om han nu får igång datan suck han har en data för 20 000 som började krångla efter flygresan,och det var lite av mitt fel då jag slarvat bort hans data väska så datorn hamna i resväskan..)=den har fått sig nån smäll..men jag tror jag hittat den ultimata presenten,som vi båda kommer bli glada av..nej nu ska jag borsta gaddarna o lägga mig under täcket o läsa aftonbladet..natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0