tisdag

ja nu har man 52 kanaler då efter att bara haft typ en från och till och suverän bild känns så lyxigt=)bredbandet har krånglat idag då jag skulle installera en cd med virusprogram o brandvägg,jävla vistan i datan som stoppa..men till slut så fick jag det att fungera utan telias hjälp som inte kunde..dom hänvisa till en support telefon som kostar 20 kr minuten..men men funkar nu fast routern har lagt av för stunden så man får ligga i sängen så kabeln ska räcka..blir väl nästa projekt att fixa det..idag har vi städat typ hela dan i ramsås,en sväng till bara så är det klart o nästa person kan flytta in..har just kollat hitta.se och jag står inte som boende här utan på andra sidan vägen haha undra vem jag bor med där..har ändrat men tar några dagar innan det blir klart..usch för att jobba imorgon 9-23 har varit ledig för länge hela 7 dagar typ..nej nu ska jag mysa med mimmi..tjingeling

Kommentarer
Postat av: Pernilla Sjögren

Ja det gäller att vara tydlig kring vilken information som står på hitta.se o dylikt! Det har jag o Lars fått erfara! Det finns folk i främst Härnösand som inte begriper att man är sambo, har köpt hus gemensamt och lever ihop om man inte går ut med det offentligt!

Vi hörs!

2009-03-25 @ 09:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0