1a maj

Ola är död.död.död..jag kan inte fatta det..varför?varför for jag inte dit o försökte hjälpa?fråga hur han mår?visste ju att det inte bådade gott men att min konstiga tanke som sa att detta kunde hända,som jag ruskade av mig hände,kan jag inte förstå,jag kan inte förstå att han inte finns mer,känns ofattbart och overkligt som en mardröm..varför?har grinat idag när jag satt ute o blickade ut över horisonten i solen ,tänkte på Ola och känslorna bara for över..vi ses i Nangijala Ola..kommer aldrig glömma dig!!Livet går vidare fast det är svårt..detta fick jag veta igår..hela dagen var en tankeställare över livet...R.I.P Ola Bergqvist

 idag  däremot har Putte bytt däck på min bil o jag har städat o tvättat o tagit fram utemöblerna på framsidan,vi har ju ute möbler typ runt hela huset. snart .soldyrkare som man är..sen kom Lillemor o Ulf hit på grillning,och efter den goda middan tog vi en premiär tur med båten och tittade på den nya bron som tar form vid Älandsfjärden..var såå mysigt..nej nu är det läggdax här,vi ska ev till Övik imorn o titta på en till båt..Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0