Båt

japp nu har vi båten hemma kom nyss hem..vi försov oss  imorse så där av blev det sent..blev en snabb shopping i Arnäsvall..åh jag blir helt sjuk när jag går in på Unika hem,finns så mycket man vill ha där..bla en sänghimmel som dom fått in,ett set med soffa,2 fåtöljer,bord  i rotting med vita dynor till altan..ett vitrinskåp i mörkt trä till köket..ett köksbord i mörkt trä högt typ barmodell med 4 höga stolar..så snyggt ...stannade till hos Ida oxå och hon klippte o färgade mitt hår så det blev så bra presis som jag ville ha det..tack=)sen vart det middag hos morsan o nu håller vi på att förbereda för att pröva båten..väntar på Sussie som skulle cykla hit hon o jag ska dricka lite vin så putte får agera båtchaffis..hehehe..ja just ja jag har bokat stadspaketet på Kramm idag till stadsfesten nu i Juni hoppas fler joinar,vi blir där hela helgen,fixade badkar denna gång oxå då vi inte fick det sist skönt när man är bakis=)nej nu ska jag ta ett glas vin..tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0