Birsta

putte kom hem vid 23 igår så man var vaken länge  kunde inte sova,var till sussie en sväng med kryddor och sen blev man uppe till typ 24..så idag har man varit trött,as usual..putte o hans vänner beställde flaskor för  10 000 var ,helt sjukt..så går det när det är whiskeyprovning tydligen..
.efter praktiken idag for vi till Birsta o shoppa loss lite,tänkte köpa ett plommonträd men dom hade inte träd med blåa plommon så det fick vara,köpte 2 prydnadsbuskar istället...hittade även ett sjukt snyggt barbord med 4 stolar i mörkt trä och vitt på Boom tyvärr hade dom inget hemma annars hade jag slagit till,blir kanske framöver om det finns kvar,största problemet är hur jag ska få hem det om jag köper det nu..putte far ju på söndag...hittade några fina inredningsdetaljer i alla fall en fin skylt med 2 fiskar på och där det står vi är o fiskar haha passar suveränt att hänga på dörrren..och sen ett jättefin bull låda i vitt trä..var även på Mio och hittade en sänggavel o 2 nattduksbord i mörkt trä men dom hade inte den i 160cm hmm undrar om man kan ha en 180s gavel till en 160s säng?måste mäta på det o sen slå till om det blir bra..letade cykel oxå då jag lessnat på min mountainbike den är inge skön,letar en 3 växlad damcykel med stor sadel så man slipper få ont i arslet..men tyvärr såg jag ingen jag ville ha,hittade en hammock som jag satt o fundera i en halvtimme var jag skulle ha den isåfall men kom inte på det så det fick vara för denna gång haha..skulle in på nya Outlet butiken vid Jula men nu när jag tänkte på det så kom jag på att jag glömde det..hittade med andra ord en massa saker=)fick ellos paket idag o det mesta var stort som ett tält haha men fanns typ 5 plagg av 23 som passa...ja just ja farsan var här idag,med en rörmokare  dom kollade i källaren vi ska sätta in 2 element där..o farsan hade med sig en del av mitt garage,jag hade ju fått för 1 bil när jag fyllde 30 men nu skulle jag få en dubbel,han är ju för god=)nej nu måste jag sluta blir alltid så jäkla sent..måste duscha o hinna läsa tidningen oxå,natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0