Bränna fett

ja då var det måndag idag vaknade jag kl 5 att Mimmi ville ut,sen vakna jag 2 ggr till av en fluga som irritera mig..så det blev att jag låg i sängen till typ 11...pga det...sen hjälpte jag syrran att köra en släpvagn med rat till tippen då hon inte kan köra släpvagn,jag kan men jag kan inte backa eller vända haha så jag får alltid ställa mig så jag kan köra runt...annars får jag koppla av den o vända den för hand haha sen tog jag o Sussie en cykeltur runt Ramsås kändes rikitgt långt det var säkert 1 mil...var riktigt jobbigt..och jag med min high teck cykel med säkert 100 växlar som jag inte kan med..var inte så kul att cykla på den..dessutom måste den höjas den är för låg för mig..vi bytte efter ett tag o då var det ljuvligt att cykla med sussies sköna damsadel och 3 växlar då vart det rikitgt kul,sussie trivdes med min cykel så hädanefter får hon cykla med den=)Vi såg 5 lamor oxå efter vägen tydligen nån som har uppfödning  så gulligt=)sen tog jag o Sussie en tidig middag på våran altan med grillat som blev över från igår..och sen har jag varit på utbildning från 17-21 var skitkul=)Jag sålde en båt idag oxå blev för mycket med 3..nej nu ska jag kolla posten..tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0