Fästing!!!

jupp igår hade jag ingen praktik då kliniken hade utbildning så jag o putte rev det sista av garaget,halva i alla fall=)o sen var vi på stan en sväng,var även o hämta kryddorna jag beställt så nu kan börja njuta och alla andra snart oxå då jag måste leverera,på tal om beställa så har jag  beställt en massa kläder från Ellos oxå, klickade på allt jag ville  ha,det tog 3 timmar haha var så segt att bläddra i sidorna o denna gång blev det 23 artiklar blev en massa toppar,ett flertal bikinis och mycket nya underkläder..såg att paketet var på väg nu så det gick fort..sen blev det jobb fram till 2330,när vi lagt oss hitta vi en fästing i Mimmis päls,blää och inge fästing bote medel har man,så det blev pincett och hela kom ut med ben o allt,,usch tänk om den lossnat och bitit mig istället...måste lära kissarna att dom inte får sova i sängen nu över sommaren...men även köpa botemedel..idag har man haft praktik hela dagen,putte hade lagat middag till mig när jag kom hem och sen körde jag han på Royal med grabbarna på whiskeyprovning,får väl se om jag får hämta dom snart eller om dom tar taxi..är ganska trött och kommer nog lägga mig tidigt..ligger i sängen o surfar runt o har just betalat räkningar,skönt att ha det gjort,allti lika roligt..tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marie

tjena!

äckligt med fästingar, köp frontline de ha ja åt mina hundar, hjälper faktiskt annars finns de ju fästing halsband som man kan använda. hör med apoteket vilket dom reckomederar

2009-05-27 @ 22:49:16
URL: http://missmodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0