Härligt

igår jobbade man hela dagen så vi for till Birsta igen för vi hade lite att göra,o jag slog till på matbordet för 4 pers har ju ett för 6 pers men det står i vardagsrummet då det inte får plats i köket o det vi hade i köket  var i furu=fult,sen vart det marknad i stan o den var helt kass hittade dammsugar påsar kul grej att köpa..not..idag vart det även jobb igen o ännu en tripp till Birsta för att hämta bordet så nu har jag varit i birsta 3 ggr denna vecka..så nu är man nöjd..sen när jag hade rast idag så strosa jag på HM o köpte ett par vita knickers,ett par svarta shorts,7 par strumpor och hårfärg,har fått nån galen köpmani nu köper det mesta som kommer i min väg,måste sluta med det,känns som man är beroende..bättre köpa mer aktier o se pengarna växa istället..men ibland hittar man saker man bara måste ha och då är det bara så..tänker på när  jag köpte min bil och bilen blev såld innan jag funderat klart och då bara måste jag ha den,så jag bjöd över köparen och säljaren gjorde en fuling o sålde till mig haha..hann även med att montera stolarna ute  i kanonvädret och nu är man nyss hemkommen kånkade ut gamla matbordet nån som vill köpa?och sen montera jag det nya o det blev så snyggt..nu ska det bara inhandlas ett vitrinskåp när jag hittar ett o köket är komplett....nej nu ska jag duscha o vänta på putte som är poker turnering,hände en olycklig grej by the way hos grannen deras dotter tar examen snart så hon hade fått 11 000 o handla det hon behövde i Birsta,och hon tappa plåmboken...börsen kom dock fram senare men pengarna var borta,så hon var helt förstörd,tragiskt.synd att man jobbade denna helg annars hade jag suttit i en mustang nu på Crusingen i Sollefteå,svårt att ta ledigt när det inte finns nåra vikarier,men men jag får åka dit nästa år istället..natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0