Injektion i käften

ja då var det måndag jobbade hela söndan hade även ett kryddparty här hemma med  barbequetema med ca 13pers,vi grillade o hade mysigt,jag införskaffade en massa kryddor bla bea sås i pulver bara blanda i yogurt,pannacotta i pulver form,vitlökskrydda,salladskrydda,marinadkrydda, ja har säkert glömt nått,blev en lyckad kväll o katarina fick sälja mycket..nästa gång ska hon komma i augusti då blir det spa kväll med ansiktsbehandlingar mm,så ni som är sugen varmt välkommen=)kolla gärna in hemsidan www.alpnaering.se   var lite drygt att kliva upp kl 6 i morse när jag jobbade till 24 igår..men det gick det med,idag började jag min heltids praktik hos Wiklunds var jättekul där,riktigt trevligt ställe hoppas man får jobb där sen...var iväg till optikern idag oxå hade ju bokat en tid för jag trodde jag tappat mina glasögon men dom låg i bilen haha i alla fall hade min syn blivit sämre vilket jag misstänkte,ska tillbaks dit på lördag då dom ska kolla linser oxå,har funderat på en dags linser och även glasögon ska köra med det ett tag till tills sen blir det ögonlaser less på att joxa ..sen har jag även jobbat ikväll,så jag kom nyss hem så jag har hållt igång från 0600-2300 idag,är en sån här hektisk period igen,sämsta är att jag inte hinner laga mat så nu blir det snabbmat ett tag tills putte kommer hem i alla fall..kanske hinner laga mat på torsdag om jag är kvick..nej nu ska jag kolla posten o sova uppstigning kl 0600..natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0