Pust

ja idag har det hänt grejer..helt slut..vi for till sundsvall i förmiddags o handla en massa grejer..bla parasollen och hängmattan på bild......10 solcellslampor som jag placerat vid stranden..lite peak performance kläder på min favvo butik Vision..och lite annat smått o gott...å så blev det gudagod lunch på Viktoria ..putte köpte en till båt o båtmotor idag så nu har vi 3 båtar snart är väl hela bryggan full så man inte får plats att bada..hann med ett personal möte idag oxå på Waynes Coffe gud vad gott fika dom har där...mmmm..helt underbart..och sen skulle vi lämna lite grejer hos Urban och dom höll presis på att grilla så vi fick äta grillat där,så behändigt då vi inte hade förberett nån middag..nu kom jag just in för att elda..syrran var hit en sväng o hälsa på..och jag har donat lite i trädgårn..nej nu ska jag ta en välbehövlig dusch o vila min rygg,..tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0