Spännande=)

jag har fått ett samtal idag om en speciell grej,får väl se om det blir som vi tänkt oss och blir det det så berättar jag det då,men jag är alldeles lyrisk nu=)
annars blev vi erbjuden att följa med till Talinn nästa ons-sön tyvärr jobbar jag  annars hade jag gjort det,hur billigt som helst,buss,båt 2 nätter på SPA och frukost för 900 spänn..igår gick det bra att jobba vi hade lite att göra så vi åkte till Tallnäs och min gamla vän Ludde o hälsa på,gud vilket fint område han bodde på,vi var nere i hamnen o kollade båtarna lite avis man blev båtrana var stora som hus..blev lite irriterad när jag kom hem då internet inte gick igång,men idag fick tele support av teila och det var grejat på 5 min så behändigt med telia=)ligger fortfarande i sängen,har dock varit uppe och ätit haha men så skönt att ligga o dra sig..börjar inte jobba förrän kl 17 idag på kontoret så jag går hem vid 20 och då har jag min putte hemma,längtas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0