THAILAND 8 december nån fler som ska dit då?

3 dagar kvar på tandis,sen är slitet efter 8 veckor slut,känns trist att det är slut,vill gärna fortsätta och hoppas jag får jobbet som jag sökt där..

Resan är bokad 8 december är det avresa kommer hem den 23 december,jag o Jossan far ååh ska bli såå skönt..ska handla alla julklappar där..och julpynta innan jag far så allt är klart när jag kommer hem..

Lärarna var inte lyckliga då jag missar studenten 18 december,men jag fick dispens att redovisa allt i Sundsvall innan jag far..så gäller att smöra lite extra o köpa nån fin julklapp till läraren..

Missar även julbordet på Södra berget i sundsvall den 15 december med firman,men men det kommer ju en jul även nästa år.Var ju där förra året och det var det bästa julbordet jag nånsin ätit så det kan jag rekkomendera om du ska äta julbord.

Just nu sitter jag på jobbet jobbar denna helg så då vet man vad man gör,har bilen i Lugnvik på verkstan fortfarande måste försöka ordna nån chaffis till den så den kommer hem..skönt att ha allt lagat nu..bussning fram bytt,bromskivor fram,och handbroms bak,nu är det bara 4 hjulsinställning som ska göras och inlämning för vaxning innan jag far..funderade just hur mycket jag kostar på denna bil i reparationer per år..tippar på mellan 15 och 20 papp..antingen är det jag som kör vårdslöst,eller så är det en skitbil,fast iofs rservdelarna är inte billiga heller..men men skulle inte sälja den för allt smör i småland.

Bilden här under tål att tittas på där ska jag sitta i bikini o läsa en pocket medans ni andra drar på er raggsockorna..hehehe..See Ya










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0